Spring naar inhoud

070828

28 augustus 2007
Nucleus_suprachiasma_96365h Ben ik eindelijk verlost van dat xe2x80x9cGoeie middagxe2x80x9d-gezeur van mijn collegaxe2x80x99s als ik om 5 over 8 met slaapogen binnenkom, blijkt de wetenschap NU ineens uit te vinden dat ik er niets aan doen kan, omdat de individuele instelling van onze nucleus suprachiasmaticus er de oorzaak van is dat ik een nachtbraker ben, en mijn collegaxe2x80x99s vroege vogelsxe2x80xa6

From → Uncategorized

Geef een reactie
  1. Natuurlijk is dat je nuclueus suprachiasmaticus. Dat had ik je ook wel kunnen vertellen.

  2. Niklas permalink

    @Tagrijn: Had je me dat dan niet eerder kunnen vertellen? Zit ik hier de hele tijd met een onterecht schuldgevoel…!
    Heb je overigens het hele artikel en de verwijzingen gelezen?

  3. Lang geleden dat nacht braakte.
    Terwijl ik ook een nachtmens blijk te zijn.

    Een goedeavond overigens.

Plaats een reactie